Vi har hjulpet med

App design
Android udvikling
iOS udvikling

Baggrund
Dagrofa har over de seneste år vokset sig til en af de mest succesfulde koncerner i landet, med fokus på både detailhandlen, food service og logistik. Deres konstante fokus på innovation og udvikling, har det drevet Dagrofa til, hvor de er i dag.Det er ingen hemmelighed at flere og flere siger nej tak til reklamer, og at branchen nærmer sig en tid, hvor der ikke længere var brug for fysiske tilbudsaviser. En dag vil det digitale overtage fuldstændig og dette var der behov for at imødekomme. Derfor havde Dagrofa behov for at lægge fundamentet for deres digitale rejse med kunderne i fokus.En ny og forbedret version af et eksisterende loyalitetsprogram skulle udvikles som mobilapplikation, og på den måde, flytte helt ned i lommen hos den moderne forbruger.

Løsning
MENY Kortet og SPAR Sammen – to apps af samme støbning. Dagrofas to største detailkæder, MENY og SPAR, ønskede en løsning med grundlæggende samme funktionaliteter, loyalitetsprogram og fordele, men de havde også behov for at differentiere sig individuelt og formidle sig på deres egen måde.En ny, native, white-label mobil applikation, skulle løse denne udfordring. Essentielt var at få løsningen modulopbygget, således det var muligt for at slå funktionaliteter og områder i app’en til og fra, samt tilpasse formidlingen i App’en til den individuelle kæde.
App’en arbejder med hele 5 loyalitetskoncepter; tilbud, samlemærker, stempelkort, konkurrencer og støt med os. Selvom koncepterne er identiske kan SPAR og MENY formidle koncepterne med individuelle navne.Målet med løsningen er at tilbyde en komplet shopping oplevelse for brugerne.
Fra planlægning via opskrift univers, en digital tilbudsavis, delte indkøbsliste til åbningstider og at kunne se travle tidspunkter i de enkelte butikker.
Aktivering af personlige fordele for den enkelte bruger, konkurrencer med gratis produkter og til få alle kvitteringer digitalt i app’en. 

Resultat
Loyalitets Appen for Dagrofa har vist sig at være et utroligt vigtigt værktøj i kampen om at fastholde deres loyale kunder. Det er nemt for brugerne at få overblikket over deres fordele samt blive inspireret til indkøb.
I 2020 lancerede Dagrofa App’en, sammen med en kampagne, der kørte i TV og på nettet.

Flere cases

Se alle cases
avatar of Mark, client director at mustache
Mark Flintager
Client Director
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nørre Voldgade 12, 2200 Kbh N